söndag 31 januari 2010

280

Nyss hemkommen från en promenad med hunden på uppåt 70 minuter. Kylan gör allt så vackert, inte minst i den snötäckta skogen. Jag njöt av hela promenaden och kände ingen smärta i mitt vänsterknä eller något annat. Endast de sista skymningsminuterna kändes de tretton minusgraderna lite för mycket, eftersom jag bara hade vanliga jeans utan någonting under. Har ni märkt hur mycket längre det är ljust ute?

Lite besviken är jag alltså över att jag inte var med när blogg-gänget ännu en gång sprang långpass inne i stan. Det var var ju faktiskt en finare dag än när jag var med vid förra tillfället.

Månadens samlade löpning blev – mest tack vare långpasset – strax över sex mil. I mängd är det mer än januari förra året, men då var jag ute vid fler tillfällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar