måndag 14 juni 2010

146

Morgonpass schmorgonpass. Med lite god vilja kan man kalla det förmiddagspass eftersom jag kom ut innan klockan 12.

Jag skyller på inspirationsbrist. Eftersom jag inte kunde komma på något trevligt ställe i närheten att springa på så blev jag sittande i funderingar. Jag ser fram emot ett nytt boende och nya omgivningar – eller löpsällskap med trevliga initiativ. Till slut blev det lite hattande i riktning mot Skarpnäck innan jag föll in i invanda spår vid Skogskyrkogården och sedan tog Maratonvägen genom Tallkrogen hem.

Det lugna tempot gav inga smärtor i låren, men jag känner fortfarande av maratonslitaget vid stretch efteråt. Det dröjer nog några dagar till innan jag är redo för fullt ös.

2 kommentarer:

  1. Grattis till en bra insats i Sthlm Marathon! Även jag lyckades komma under 3:30, så vi fixade det båda två.... Blir det någon Gotlandsresa och deltagande Viruddenloppet?

    SvaraRadera
  2. Tack, och grattis själv! Jag hoppas på en Gotlandsresa, men jag vet inte när det blir. Om det blir deltagande i Viruddenloppet så slänger jag upp det på bloggen direkt!

    SvaraRadera