torsdag 15 juli 2010

115

Jag testade en ryggsäck med vätskesystem på Stadium idag. Det blev inget köp. Egentligen är jag inte intresserad av ett vätskesystem, bara en lätt ryggsäck som inte skumpar omkring när jag springer. Jag stoppar hellre ner en flaska tillsammans med lite andra prylar. Jag gick därifrån med en 60-liters ryggsäck. Inte precis något jag kommer att springa med.

Det finns fortfarande pengar kvar på mitt presentkort som jag bara kan använda vid köp på nätet. Sedan jag handlade på nätet senast är jag också nybliven Stadium-medlem med ett välkomsterbjudande – antingen 20% på en vara eller 10% på ett helt köp. Jag plockade ihop lite blandade prylar, men inte heller de har något med löpning att göra. Jag kanske redan har allt jag behöver för att springa. Förutom två hela fötter.

2 kommentarer: