onsdag 14 juli 2010

116

Det blev ingen provlöpning av OS-banan i den varma sommarkvällen. Inte för mig och min svullna högerfot. Det retar mig givetvis, precis som det alltid gör när jag är anmäld till något och sedan inte deltar – även om det är gratis. Nu rörde det sig bara om 50 spänn, men jag ville verkligen vara med. Nåja, det var ju inte mer än ett gemensamt träningspass den här gången. Om exakt två år är det Jubileumsmarathon på riktigt, och jag vill hellre vara med då.

Jag hade åtminstone en trevlig kväll istället för att bara sitta hemma och deppa. Mat och dryck i gott sällskap på en solig balkong i Gubbängen var fullgod ersättning till att springa från Stadion till Sollentuna.

Jocke hade med sig sin sin nyinförskaffade iPad, och titta – den går att använda till allt väsentligt!

3 kommentarer:

  1. Har du lagt in det här på paddan?! Impressive!

    SvaraRadera
  2. Nej, men jag kunde nog ha gjort det (med lite ansträngningar för att få svenska tecken). Annars kollade jag bara och skrev en kommentar på ett tidigare inlägg.

    SvaraRadera
  3. Meh! Och jag skulle såklart ha skrivit iMpressive.

    SvaraRadera