söndag 24 oktober 2010

14

Vi har ingen printer hemma, så imorgon ska jag se till att få mitt startbevis utskrivet. NYC Marathon skickade ut en påminnelse idag. Alla måste ta med sig sitt startbevis (Registration form) till sportmässan på Jacob Javits Convention Center och personligen legitimera sig med pass för att få sin startlapp och diverse smått och gott – även de som köpt en paketresa av Springtime och får allt annat serverat på silverbricka...

Passet har jag koll på. Jag hade det framme senast igår för att kolla upp mitt fullständiga namn och sedan underrätta den amerikanska myndigheten TSA (Transportation Security Administration) via resebyrån jag köpt min flygresa av. Det kallas för Secure flight och är ännu en av alla de nya saker man måste göra innan man åker till USA nu för tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar