onsdag 13 oktober 2010

25

Jag får mail från New York Road Runners flera gånger i veckan nu. Oftast är det inte speciellt viktigt – bara generell information eller reklam – men det bidrar till känslan att loppet närmar sig och att det är hög tid för de sista förberedelserna. På New York City Marathons hemsida har man precis börjat med dagliga tips.

Det är lite lustigt hur andra har börjat summera och sammanfatta årets löpning samtidigt som jag känner att det är nu det börjar. Eller egentligen inte ens nu, för nu är jag förkyld och använder dagarna till att få ordning på helt andra saker än det jag ska i resväskan om två veckor. Men det jag vill ha sagt är att även om jag har haft ett bra år med många uppnådda mål och nya personbästa på alla distanser (kolla sidospalten!) så återstår fortfarande det allra viktigaste.

Det kommer att bli en summering tids nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar