tisdag 16 november 2010

Första löpningen sedan NYC, sista på bloggen

Det har varit en lugn vecka sedan jag sprang New York City Marathon och en lugn helg sedan vi kom hem till Stockholm igen. Nu känns det som att allt faller på plats och jag känner mig glad och förhoppningsfull när det gäller framtiden.

NYC Marathon kändes i ben och fötter under några dagar, så jag har inte haft bråttom ut på återhämtningsjogg. Idag sprang jag dock en liten runda på måfå i närområdet, fyra kilometer på precis över 20 minuter. Det känns fortfarande lite i vaderna efteråt. Jag tänker springa ett par gånger till den här veckan, men jag kommer att ta det lugnt och försiktigt.

Jag ska också berätta om New York City Marathon. Det blir dagliga inlägg med start imorgon, totalt sex stycken. Efter det gör jag en liten utvärdering av hela projektet, och sedan blir det till att knyta ihop säcken och gå vidare mot nya äventyr.

2 kommentarer:

  1. Nästa projekt är väl gjutet för dig: Först sub 3, sedan champagne! Kommer smaka gott när du kommer hem från Berlin 2011 :-)

    SvaraRadera
  2. Allt skulle smaka gott om jag kom hem från Berlin med det resultatet.

    SvaraRadera