tisdag 29 mars 2011

Dalarö

Jag är på en tvådagars konferens. Det är inte mycket man behöver packa för en övernattning, men jag såg till att få med det jag behövde för en löprunda. Det kändes som en lyx att komma ut innan klockan hunnit bli 18:30, utan att behöva tänka på vardagspraktiska saker som att fixa mat eller annat. Fint också att få springa i ny och vacker miljö, även om Dalarö säkert är några snäpp bättre när vintern släppt sitt grepp.

En kort utforskning av Dalarö. Klicka för detaljer!

Det fanns inte jättemycket egen tid innan middagen, så jag valde ett relativt högt tempo. Det råkade bli några backar också. 20 tuffa minuter är bättre än ingenting.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Dalarö är fint. Det gillar jag men som du säger... Dalarö gör sig nog bättre på sommaren. Jag hade tidigare en båt på Karlslunds marina som ligger några km innan Dalarö (söder om) så jag känner väl till Dalarö.

    Skönt att du kom ut!

    MVH

    SvaraRadera
  2. Då hade du båten bara två kilometer från där vi tältade förra sommaren när jag stukade foten. Ah, the memories...

    SvaraRadera