tisdag 26 april 2011

De sista startplatserna till NYC Marathon 2011

Jag är ganska lyckligt lottad som har fått springa New York City Marathon inte bara en utan två gånger, både 2006 och 2010. Första gången för att jag hade tur i lotteriet, andra gången för att jag hade haft otur tre år i rad. Jag vill gärna springa igen, men jag vet ännu inte när nästa gång blir.

Imorgon (onsdag) är det dragning i lotteriet igen. Jag känner några personer som har chans att få en plats i NYC Marathon 2011 på det viset, bland annat min vän Daniel, och jag håller tummarna för att både han och de andra ska få samma fantastiska upplevelse som jag redan haft två gånger. Men om Daniel eller någon av de andra får en plats och jag själv blir utan... då kommer jag nog inte kunna låta bli att bli lite besviken.

3 kommentarer:

  1. jag håller tummarna! För er alla! :-)

    SvaraRadera
  2. Och du tog guld bägge gångerna? Cheezus!

    SvaraRadera
  3. Ingmarie: Tack! Det kan bli ett rätt stort gäng i New York i höst om man räknar med er som redan garanterats en plats. Det skulle verkligen vara kul att vara en i det gänget.

    M: Mitt mest stolta ögonblick var väl annars guldet 2008.

    SvaraRadera