tisdag 20 mars 2012

Adressändring (296 dagar)

De senaste åren har jag flyttat som aldrig förr och en hel del post har gått förlorad. Det viktigaste brukar hitta fram med hjälp av folkbokföringen, och sådant som kommer ofta brukar man komma ihåg att fixa själv. Men så har vi de där försändelserna som bara dimper ner en gång om året. Från loppen.

Flera av arrangörerna har jag kommit ihåg att kontakta, andra har kundsidor på nätet där man kan ändra sina personuppgifter själv, några har fortsatt att skicka fel eftersom de tycks ha flera olika adressregister, vissa hör man aldrig av alls.

Idag har jag försett Lidingöloppet med min riktiga hemadress eftersom de fortfarande skickade saker till Gubbängen (men jag har fortfarande inte anmält mig till loppet). Det viktigaste är förstås att startbeviset kommer dit det ska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar