fredag 11 maj 2012

Friska Nackas app (245 dagar)

Jag har varit nyfiken på den del av det som kallas NackaOrienteringen som ska ersätta Hittaut.nu, och i morse laddade jag ned appen till Friska Nacka. Själva appen och registreringen är gratis, men till skillnad från Hittaut.nu så kostar det pengar att få tillgång till kartor med samtliga kontroller.

Än så länge har jag bara registrerat mig och klickat runt i appens olika menyer. Det ser bra ut. Appen blir precis som jag själv använde telefonen under Hittaut.nu, både för navigering och registrering. Då fotograferade jag varje funnen kontroll för min egen skull, nu ska mobilen användas för att registrera kontrollens QR-kod.
Jag kommer att betala 250 kronor för att få tillgång till alla kartor med alla kontroller. Jag längtar redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar