torsdag 30 augusti 2012

Föresatser och incitament (135-133 dagar)

Ikväll har jag kommit hem från en tredagars konferens/kickoff. Jag hade tänkt utnyttja tiderna som avsatts för fria aktiviteter till att springa två eller tre gånger.

Vid ankomsten deklarerade jag att jag gärna tog sällskap med någon klockan sju morgonen efter. En nappade. Det var tungt att gå upp efter tre timmars sömn, men trots att sällskapet uteblev så sprang jag dagen till mötes.

Utöver omgivningarna var det inte mycket som var vackert. Jag stapplade halvannat varv runt anläggningen och kände hur levern helst jobbade med annat.

Senare den dagen valde jag bort löpning till förmån för annat, och i morse prioriterade jag att få ihop fyra timmars sömn. Nu har jag redan hunnit däcka hemma i soffan, men om jag sover ikapp inatt så har jag erbjudande om sällskap på en runda imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar