onsdag 1 augusti 2012

Planera friluftslivet/bloggandet (164/163 dagar)

När man reser med bil i sommarklimat (nåja) är det fint att kunna övernatta för hälften eller möjligen så lite som en fjärdedel av priset för ett billigt hotell genom att välja campingalternativet. Tyvärr är jag inte en så erfaren friluftsmänniska eller ens semestercampare som jag skulle önska. Men jag ser saker och planerar för framtiden. Det hade ju varit fint om allt hade varit så smidigt att jag hade haft tid och ro att springa en runda — trots risigt väder.

Innan avresa hade jag planer på att förbereda och schemalägga ett antal blogginlägg så att bloggen skulle uppdateras med samma frekvens även om jag saknade internetanslutning eller hade annat för mig än att skriva om nästintill obefintlig löpträning. Det blev inte mycket av det, men finns några påbörjade inlägg att bygga vidare på i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar