fredag 14 augusti 2015

#153: Inför Midnattsloppet

Jag jobbar dagtid innan Midnattsloppet, så jag har redan fått tänka på vissa förberedelser eftersom jag bara har ett par timmar hemma mellan jobb och lopp.

Jag har tvättat tidigare i veckan så att jag inte saknar de plagg jag behöver utöver starttröjan. De skor jag tänkt använda vet jag också var de är (minns saknade skor inför Stockholm Marathon 2015).

Min klocka står på laddning i detta nu och ska sedan stängas av. Jag har redan tidigare raderat aktiviteter så att det finns plats för nytt (minns full varvdatabas vid halvmaran i Barcelona 2013).

Överenskommelse med sambon om tid för – och val av – middagsmat imorgon (minns en stabbig pasta helt nära start för Sentrumsløpet 2015).

Jag har registrerat tjänsten för kontinuerliga statusuppdateringar på Facebook. Flera gånger tidigare har detta inte funkat, men så sent som på Stockholm Marathon kunde man få mina mellantider den vägen.

Det enda som återstår är en god natts sömn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar