torsdag 16 mars 2017

#205: Avslutning i Barcelona

Vi är tillbaka i Barcelona, sista natten innan hemresa. Hotellet är ännu en lyckoträff – lyxigt, centralt läge, uppvärmd takpool med utsikt över katedralen. Ska jag på bo hotell i Barcelona igen så kan jag inte tänka mig något annat.

Mot slutet av loppet i söndags sprang jag precis här förbi, men det minns jag inte. Jag kollar på loppets karta, höjer på ögonbrynen och säger ”jaha”. Jag hade problem med att ens hålla reda på hur många kilometer jag hade sprungit, helt inställd på att nå avslut så snart som möjligt. Synd.

Nu har jag ju sett allt häromkring åtskilliga gånger tidigare, men det är tråkigt att så mycket av loppet är borta, samtidigt som det tog så onödigt lång tid. Så egentligen finns det dubbel anledning att springa loppet igen. Om några år eller så.

Katedralen by night (fast för 2 år och 4 månader sedan).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar